موقعیت شما : صفحه اصلی » اخبار مربوط به سازمان » اخبار ویژه » پیام مدیر عامل
  • شناسه : 7683
  • 13 تیر 1403 - 22:16
  • 31 بازدید
  • ارسال توسط :
پیام تبریک مدیرعامل سازمان به مناسبت فرا رسیدن روز شهرداری ها و دهیاری ها

پیام تبریک مدیرعامل سازمان به مناسبت فرا رسیدن روز شهرداری ها و دهیاری ها

به گزارش روابط عمومی سازمان همیاری شهرداری استان خوزستان، مدیر‌عامل سازمان به مناسبت فرا رسیدن روز شهرداری و دهیاری پیامی صادر کرد. متن این پیام به شرح زیر است: بِسْمِ ٱللَّٰهِ ٱلرَّحْمٰنِ ٱلرَّحِیمِ ترقی و تعالی ایران اسلامی جز با عزم و پشتکار تلاشگران و خدمتگزاران حوزه مدیریت شهری و روستایی با مشارکت مردمی و […]

به گزارش روابط عمومی سازمان همیاری شهرداری استان خوزستان، مدیر‌عامل سازمان به مناسبت فرا رسیدن روز شهرداری و دهیاری پیامی صادر کرد.

متن این پیام به شرح زیر است:

بِسْمِ ٱللَّٰهِ ٱلرَّحْمٰنِ ٱلرَّحِیمِ

ترقی و تعالی ایران اسلامی جز با عزم و پشتکار تلاشگران و خدمتگزاران حوزه مدیریت شهری و روستایی با مشارکت مردمی و عمومی میسر و محقق نخواهد شد. از این رو  ۱۴ تیرماه فرصتیست مغتنم برای تقدیر از خدمات خادمان عرصه های مختلف شهرداری و مدیریت شهری و روستایی.

مدیریت و ارائه خدمات نوین و متنوع شهری شهرداری‌ها و دهیاری‌ها، توانسته شاخصه­ های کیفیت زندگی مردم را بهبود بخشد و قطعا تاثیر این خدمات به صورت مستقیم متوجه مردم خواهد بود که با گسترش این خدمات، امید آفرینی، اعتماد سازی و تلاش در جهت زیبا سازی چهره شهری، منجر به افزایش سطح خوشبختی شهروندان و هم میهنانمان می شود.

اینجانب فرارسیدن ۱۴ تیرماه، روز شهرداری ها و دهیاری ها را به همه ی مدیران و تلاشگران عرصه مدیریت شهری و روستایی تبریک عرض نموده و از خداوند منان توفیق و سرافرازی خدمتگزاران پرتلاش کشور را مسئلت دارم.

بهروز نهاوندی
مدیرعامل و عضو هیئت مدیره سازمان همیاری شهرداری های استان خوزستان

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.