• شناسه : 7664
  • 11 تیر 1403 - 22:52
  • 84 بازدید
  • ارسال توسط :
مراسم اربعین شهدای خدمت با حضور پر‌شور مردم خون‌گرم و میهمان‌نواز استان خوزستان برگزار شد

مراسم اربعین شهدای خدمت با حضور پر‌شور مردم خون‌گرم و میهمان‌نواز استان خوزستان برگزار شد

به گزارش روابط عمومی سازمان همیاری شهرداری های استان خوزستان، مراسم اربعین شهدای خدمت، شامگاه امروز، دوشنبه ۱۱ تیرماه، در مصلای امام خمینی (ره) شهرستان اهواز برگزار شد. پرسنل سازمان همیاری شهرداری‌های استان خوزستان و مردم خون‌گرم و میهمان نواز استان نیز با حضور پرشور خود در این مراسم از زحمات شهدای خدمت، علی‌الخصوص شهید […]

به گزارش روابط عمومی سازمان همیاری شهرداری های استان خوزستان، مراسم اربعین شهدای خدمت، شامگاه امروز، دوشنبه ۱۱ تیرماه، در مصلای امام خمینی (ره) شهرستان اهواز برگزار شد.

پرسنل سازمان همیاری شهرداری‌های استان خوزستان و مردم خون‌گرم و میهمان نواز استان نیز با حضور پرشور خود در این مراسم از زحمات شهدای خدمت، علی‌الخصوص شهید آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی، قدردانی و دین خود را به شهدای خدمت ادا کردند.

در این مراسم باشکوه، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، استاندار خوزستان، نماینده ولی فقیه در استان، مدیرعامل سازمان همیاری شهرداری‌های استان خوزستان، آیت‌الله جزایری و آیت‌الله شفیعی و سایر مدیران و مسئولین لشکری، کشوری و استانی حضور داشتند.

گفتنی است این مراسم همزمان در روستای احمدفداله شهرستان دزفول، روستای سراخیه شهرستان شادگان، روستای جفیر هویزه و روستای سوره خرمشهر نیز برگزار شد.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.