موقعیت شما : صفحه اصلی » اخبار مربوط به سازمان » اخبار ویژه » پیام مدیر عامل
  • شناسه : 7657
  • 18 تیر 1403 - 11:37
  • 34 بازدید
  • ارسال توسط :
پیام مدیرعامل سازمان به مناسبت فرا رسیدن هفته امر به معروف و نهی از منکر

پیام مدیرعامل سازمان به مناسبت فرا رسیدن هفته امر به معروف و نهی از منکر

به گزارش روابط عمومی سازمان همیاری شهرداری استان خوزستان، مدیر‌عامل سازمان به مناسبت فرا رسیدن هفته امر به معروف و نهی از منکر پیامی صادر کرد. متن این پیام به شرح زیر است: بِسْمِ اللهِ الرَّحْمنِ الرَّحِیم وَ الْمُؤْمِنُونَ وَ الْمُؤْمِناتُ بَعْضُهُمْ أَوْلِیاءُ بَعْضٍ یَأْمُرُونَ بِالْمَعْرُوفِ وَ یَنْهَوْنَ عَنِ الْمُنْکَرِ وَ یُقیمُونَ الصَّلاهَ وَ یُؤْتُونَ […]

به گزارش روابط عمومی سازمان همیاری شهرداری استان خوزستان، مدیر‌عامل سازمان به مناسبت فرا رسیدن هفته امر به معروف و نهی از منکر پیامی صادر کرد.

متن این پیام به شرح زیر است:

بِسْمِ اللهِ الرَّحْمنِ الرَّحِیم

وَ الْمُؤْمِنُونَ وَ الْمُؤْمِناتُ بَعْضُهُمْ أَوْلِیاءُ بَعْضٍ یَأْمُرُونَ بِالْمَعْرُوفِ وَ یَنْهَوْنَ عَنِ الْمُنْکَرِ وَ یُقیمُونَ الصَّلاهَ وَ یُؤْتُونَ الزَّکاهَ وَ یُطیعُونَ اللَّهَ وَ رَسُولَهُ أُولئِکَ سَیَرْحَمُهُمُ اللَّهُ إِنَّ اللَّهَ عَزیزٌ حَکیمٌ

اما مردان و زنان با ایمان بر یکدیگر ولایت دارند، از این رو یکدیگر را به کار شایسته فرمان می دهند و از کار ناپسند نهی می کنند و نماز را برپا می دارند و زکات می پردازند و از خدا و پیامبرش اطاعت می کنند.ا ینانند که به زودی خداوند رحمت خود را شامل حالشان می کند و هیچ کس نمی تواند مانع آن شود، چرا که خدا مقتدری شکست ناپذیر و کارهایش همه از روی حکمت است. (سوره توبه. آیه ۷۱)

امربه معروف و نهی از منکر، فرهنگی عاشورایی و برخاسته از نهضت امام حسین علیه السلام است. آمران به معروف و نهی از منکر، پرچمدار حمایت از خوبی ها، مبارزه با ظلم، شرک و کفر هستند و بی شک اگر فرهنگ امر به معروف و نهی از منکر در جامعه اسلامی احیاء شود، محیط و عرصه انجام اعمال زشت تنگ می گردد.

اینجانب ضمن تسلیت فرارسیدن ماه محرم، به شیفتگان خاندان عصمت و طهارت، به ویژه مردم شریف و ولایت مدار استان خوزستان، از خداوند متعال توفیق خدمتگزاری در اجرای فرامین امر به معروف و نهی از منکر را مسئلت می نمایم.

بهروز نهاوندی
مدیرعامل و عضو هیئت مدیره سازمان همیاری شهرداری های استان خوزستان

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.