موقعیت شما : صفحه اصلی » اخبار مربوط به سازمان » اخبار ویژه » پیام مدیر عامل
  • شناسه : 7651
  • 12 تیر 1403 - 11:39
  • 43 بازدید
  • ارسال توسط :
پیام تبریک مدیرعامل سازمان به مناسبت فرا رسیدن روز خانواده و تکریم بازنشستگان

پیام تبریک مدیرعامل سازمان به مناسبت فرا رسیدن روز خانواده و تکریم بازنشستگان

به گزارش روابط عمومی سازمان همیاری شهرداری استان خوزستان، مدیر‌عامل سازمان به مناسبت فرا رسیدن روز خانواده و تکریم بازنشستگان پیامی صادر کرد. متن این پیام به شرح زیر است: بِسْمِ ٱللَّٰهِ ٱلرَّحْمٰنِ ٱلرَّحِیمِ دین اسلام نهاد خانواده را بسیار ارزشمند و احترام به بزرگان را بسیار مهم دانسته و این مهم فرصتی است تا […]

به گزارش روابط عمومی سازمان همیاری شهرداری استان خوزستان، مدیر‌عامل سازمان به مناسبت فرا رسیدن روز خانواده و تکریم بازنشستگان پیامی صادر کرد.

متن این پیام به شرح زیر است:

بِسْمِ ٱللَّٰهِ ٱلرَّحْمٰنِ ٱلرَّحِیمِ

دین اسلام نهاد خانواده را بسیار ارزشمند و احترام به بزرگان را بسیار مهم دانسته و این مهم فرصتی است تا با بهره گیری از فرهنگ و خلق و خوی نَبَوی، ضمن ارج نهادن به سالها تلاش و زحمات و تجارب گرانبهای بازنشستگان عزیز و جایگاه خانواده به عنوان مؤثرترین نهاد اجتماعی، ادای احترام گردد.

بازنشستگان، گنجینه های ارزشمند جامعه و انتقال دهندگان تجربه های گرانبهای کاری به نسل های جدید هستند، از این رو همگام با فرهنگ غنی ایرانی-اسلامی و در راستای ارج نهادن به مقام والای سالمندان و بازنشستگان، فرارسیدن ۱۲ تیرماه، روز خانواده و تکریم بازنشستگان را گرامی می داریم و قدردان تلاش و مجاهدت های این عزیزان هستیم.

اینجانب ضمن تبریک این روز بزرگ به تمامی همکاران بازنشسته سازمان همیاری شهرداری های استان، سعادتمندی، سرافرازی و سلامتی تمامی شما عزیزان را از درگاه خداوند متعال مسئلت داشته و امیدوارم جامعه امروز و فردای ما همواره از برکات وجودی و تجربیات ارزنده این گرانمایگان بهره‌مند باشد.

بهروز نهاوندی
مدیرعامل و عضو هیئت مدیره سازمان همیاری شهرداری های استان خوزستان

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.