موقعیت شما : صفحه اصلی » اخبار مربوط به سازمان » اخبار ویژه » پیام مدیر عامل
  • شناسه : 7642
  • 09 تیر 1403 - 23:20
  • 48 بازدید
  • ارسال توسط :
پیام تبریک مدیرعامل سازمان به مناسبت فرا رسیدن روز صنعت و معدن

پیام تبریک مدیرعامل سازمان به مناسبت فرا رسیدن روز صنعت و معدن

به گزارش روابط عمومی سازمان همیاری شهرداری استان خوزستان، مدیر‌عامل سازمان به مناسبت فرا رسیدن روز صنعت و معدن پیامی صادر کرد. متن این پیام به شرح زیر است: صنعت و معدن به عنوان قلب تپنده رشد و توسعه اقتصادی، جایگاه ویژه‌ای در اقتصاد کشور دارد و اختصاص این روز به نام صنعت و معدن، […]

به گزارش روابط عمومی سازمان همیاری شهرداری استان خوزستان، مدیر‌عامل سازمان به مناسبت فرا رسیدن روز صنعت و معدن پیامی صادر کرد.

متن این پیام به شرح زیر است:

صنعت و معدن به عنوان قلب تپنده رشد و توسعه اقتصادی، جایگاه ویژه‌ای در اقتصاد کشور دارد و اختصاص این روز به نام صنعت و معدن، فرصت مناسبی است تا به مهم ترین موتور محرکه اقتصاد و تجارت کشور ارج نهاده شود.

در سالی که از سوی رهبر معظم و فرزانه انقلاب(مدظله‌العالی) به نام “جهش تولید با مشارکت مردم” نامگذاری شده، می توان با ایجاد اشتغال پایدار و استفاده از توانمندی‌های سرشار حوزه صنعت و معدن، هر روز شاهد تحرک، پویایی و نقش‌آفرینی بیش از پیش این بخش در توسعه اقتصاد و بالندگی کشور باشیم.

اینجانب فرا رسیدن ۱۰ تیرماه، روز ملی صنعت و معدن را به مدیرکل اداره کل صمت استان خوزستان و تمامی جهادگران عرصه اقتصادی کشور، کارآفرینان، تولیدکنندگان حوزه صنعت و معدن این استان زرخیز تبریک و تهنیت عرض می نمایم و از درگاه ایزد منان توفیقات روزافزون آنان را مسالت دارم.

بهروز نهاوندی
مدیرعامل و عضو هیئت مدیره سازمان همیاری شهرداری های استان خوزستان

 

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.