موقعیت شما : صفحه اصلی » اخبار مربوط به سازمان » اخبار ویژه » پیام مدیر عامل
  • شناسه : 7587
  • 03 تیر 1403 - 12:48
  • 34 بازدید
  • ارسال توسط :
پیام تبریک مدیرعامل سازمان به مناسبت فرا رسیدن هفته قوه قضاییه

پیام تبریک مدیرعامل سازمان به مناسبت فرا رسیدن هفته قوه قضاییه

به گزارش روابط عمومی سازمان همیاری شهرداری استان خوزستان، مدیر‌عامل سازمان به مناسبت فرا رسیدن هفته قوه قضاییه پیام تبریکی صادر کرد. متن پیام به این شرح است: هفته قوه قضائیه فرصت مغتنمی برای یادکردن از فعالان عرصه عدل و داد و تکریم تلاش خالصانه‌ قشر خَدوم قوه قضائیه، به‌ویژه تجلیل از مقام شامخ مجاهد […]

به گزارش روابط عمومی سازمان همیاری شهرداری استان خوزستان، مدیر‌عامل سازمان به مناسبت فرا رسیدن هفته قوه قضاییه پیام تبریکی صادر کرد.

متن پیام به این شرح است:

هفته قوه قضائیه فرصت مغتنمی برای یادکردن از فعالان عرصه عدل و داد و تکریم تلاش خالصانه‌ قشر خَدوم قوه قضائیه، به‌ویژه تجلیل از مقام شامخ مجاهد نستوه، مجتهد و متفکر، شهیدِ مظلوم دکتر بهشتی و ۷۲ تن از دلسوزان امام(ره) و انقلاب و شهدای این عرصه است.

قوه قضاییه همواره با بهره گیری از ارشادات و رهنمودهای مقام معظم رهبری(مدظله‌العالی) و بهره جستن از شرع مقدس اسلام نقشی بی بدیل در پاسداری از ارزش ها و کرامت انسانی و آزادی های مشروع شهروندان ایفا نموده است.

به این سبب برخود لازم می‌دانم هفته قوه قضاییه را به مجموعه خدوم، متعهد و دست اندرکاران امر قضاوت استان خوزستان، علی‌الخصوص، جناب آقای دکتر علی دهقانی، ریس کل دادگستری استان و جناب آقای دکتر صادق جعفری چگنی، دادستان استان تبریک گفته و از پیشگاه باریتعالی برای فعالان خدوم این عرصه صحت و سلامتی مسألت نمایم.

بهروز نهاوندی
مدیرعامل و عضو هیئت مدیره سازمان همیاری شهرداری های استان خوزستان

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.